Cordura Kiosk

Med en Cordura Kiosk kan du gøre det nemt for dine kunder/besøgende at foretage selvbetjente køb af adgang eller produkter

Nem at betjene, nemt at styre jeres salg
Administrer produkter i Cordura Software Platform
Nem betjenining på lysstærk touchskærm
Enkelt købsflow, der kan tilpasses jeres behov

Kan benyttes hvor jeres behov er
Montering på stand eller væg
Designet til både indendørs og udendørs brug

Frigiv personale til andre formål
Certificeret til ubemandet brug
Få besked ved fejl eller mangel på papir i printer
Forberedt til fjernsupport, så hjælpen er aldrig langt væk

Dine kunder kan betale som de ønsker det
Kontaktløs betaling til langt de fleste internationale betalingskort
Understøtter Apple og Google Pay
Mobile Pay / Vipps betaling
Kvittering udskrives på kvitteringsprinter

Forberedt til integration med jeres øvrige IT infrastruktur
Indbygget stregkodelæser muliggør afhentning af forkøbte billetter el. 

Kontakt os på 6917779 eller mail@cordura.dk, hvis du ønsker at høre om nærmere om vores produkter og løsninger

Kontakt

Vi sætter en ære i at tilbyde vores kunder den bedste service og rådgivning. Har du spørgsmål, eller ønsker du at høre mere om, hvad vi kan gøre for dig? Så tøv ikke med at kontakte os. Uanset om det drejer sig om et konkret projekt eller generelle forespørgsler, står vores team klar til at hjælpe dig. 

Cordura Solutions ApS

CVR:44842769

Klamsagervej 19B, 1. TV

8230 Aabyhøj

Tlf. 69177779

mail@cordura.dk

Fakturaer bedes stiles til invoice@cordura.dk