Vejledning til brug af jeres Cordura betalingskiosk
Denne vejledning omfatter hjælp til jeres Cordura betalingskiosk
Som en del af aftalen om jeres løsning, har I adgang til ubegrænset service og support via telefon og fjernadgang. Se oplysninger om dette i bunden af denne side
Ved levering har I modtaget følgende:
- Cordura kiosk væg- eller standermonteret
- 1 stk. bonrulle (monteret i kiosken)
- 1 stk. købmandskort
- 1 stk. servicekort
- 2 nøgler til kiosken
For erhvervelse af nye dele, kontakt Cordura på 69177779
Medfølgende kort
Ved levering af jeres Cordura kiosk, har I modtaget 2 plastikkort, der benyttes til service af kiosken.
1) Servicekort
Det medfølgende servicekort kan aflæses med kioskens indbyggede stregkodelæser for at starte kioskens serviceskærm.
Servicekortet bruges desuden til at starte kiosken op igen, når I har haft den åben.
2) Købmandskort
Det medfølgende købmands kort bruges til fejlsøgning og konfiguration af NETS betalingsudstyr.
Det skal kun bruges i meget sjældne tilfælde og gerne under vejledning af Cordura. Alt udstyr er sat op til brug ved levering af kiosken
